22 januari 2011

2011-01-22 @ 14:16:13
Godmorgon eller godeftermiddag eller vad man ska säga, Emelie sov här inatt, vi vaknade vid 11 tiden med att vi insåg att vi hade somnat med kläder på. (haha) Det blev sent igår, efter matchen blev det ingen fest, utan jag, Emelie och Sebastian "battan" stack till McDonalds för att käka, vi satt där en stund och sen drog vi hem till mig och då var klockan 12. Senare kom Jonathan "jonte" (målvakten i matchen som vi kollade på) hem till mig också. Dom stanna här till typ 3 sen somnade jag och emelie efter det nästan. Ja, och nu har hon stuckit och här sitter jag och orkar inte göra något, men men, lär väll se vad som händer :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0