2 feb 2011

2011-02-02 @ 21:12:08
Yo, jag känner att jag är väldigt seg på att skriva här .. hehe. Men men, onsdag idag och det är väl som det vanliga, skolan och allt, somnade btw i skolan idag, haha, inte ok! Efter skolan drog jag och skulle besälla klipp tid med Emelie men hon sa att hon kunde klippa mig idag och ja, självklart! men innan jag klippte mig drog vi och solade, eller ja Emelie, för jag pallade inte. Sen tjugo över 2 var det dags att klippa av hela håret nästan, var skit nervös.

Här har ni resultatet!

FÖRE:



EFTER:






som ni ser pallar jag inte alltid vara seriös på bilder.

puss



Kommentarer
Postat av: majsan

snyggt! :D men woow... helt oförberett :o

2011-02-03 @ 19:06:15
Postat av: eeeeeeeeeeeeeeeemelie

fan va dina pattar ser stora ut där possssiiii, damn!

2011-02-14 @ 19:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0